Contract de Garantie si Declaratie de conformitate

 Garantia produselor este de 2 ani pt. persoane fizice si de 1 an pentru toate formele de persoane juridice, pentru produsele achizitionate din magazinele Monalisa.
 Termenul de garantie este calculat de la receptia marfii de catre client.
 Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie.
 Pentru detalii complete, va rugam sa cititi conditiile de acordare a garantiei.
 In cazul aparitiei unor eventuale defecte, cumparatorul va putea formula reclamatie.
 Orice reclamatie, insotita de factura si certificatul de garantie, formulata de cumparator in termen legal, se depune la magazinul Monalisa de la care cumparatorul a achizitionat produsul.
 Nu montati, nu folositi si/sau nu continuati folosirea produselor defecte si/sau cu defecte.
 Folosirea si/sau continuarea folosirii ori montarea/instalarea produselor ce prezinta defecte de orice fel poate implica riscuri pe care vi le asumati in totalitate, reprezinta acceptul dvs. de a le pastra “asa cum sunt” dar anuleaza si posibilitatea de a formula reclamatii ulterioare.
 Furnizorul se angajeaza, pe durata garantiei, sa repare produsele intr-un termen cat mai scurt de la data inregistrarii reclamatiei si receptionarii produsului conform prevederilor OUG 140/2021, cu modificarile si completarile ulterioare.
 Alegerea caii de solutionare se va face de catre Furnizor prin intermediul departamentului de relatii clienti:   reclamatii @ e-monalisa.ro.
 Produsele oferite respecta prescriptiile prevazute in documentele tehnice normative, in vigoare in Romania.
 Pentru produsele cumparate din magazinele Monalisa, se ofera servicii post-garantie contra cost.

 Conditii de Acordare a Garantiei:

 Pentru o mai buna informare va punem la dispozitie si textul integral OUG 140/2021
1. Termenul de garantie este de doi ani, calculat de la data semnarii de catre cumparator pentru receptia marfii.
Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie.
2. Daca nu se precizeaza altfel, garantia se asigura prin intermediul unitatii noastre de service REK Evolution situata in Municipiul Oltenita, B-dul 22 Decembrie Nr. 1N.
3. In cazul repararii sau inlocuirii unor repere-componente ale produsului, perioada de garantie a produsului nu se prelungeste.
La inlocuirea unui produs cu un alt produs nou acesta din urma beneficiaza de perioada integrala de garantie acordata
4. Garantia asigura:
- repararea sau inlocuirea produsului fara nici un cost suplimentar pentru cumparator;
- reducerea corespunzatoare a pretului sau rezilierea contractului, in conditiile legii.
5. Garantia se acorda pentru produsele ce vor fi folosite, in mod obisnuit si in conditii normale, in scopul pentru care au fost fabricate, tinand cont de faptul ca aceste produse se vor uza de-a lungul anilor in conditii normale de folosire.
6. In cadrul termenului de garantie repararea sau inlocuirea produsului se va face intr-o perioada de cel mult 15 zile calendaristice de la data prezentarii produsului la unitatea service autorizata. In cazul produselor voluminoase ori grele, in cazul in care un produs este format din mai multe parti/subansamble se va trimite doar acel subansamblu ce prezinta defectiuni.
 Se considera ca produsele sunt destinate a fi folosite, in mod obisnuit, cu respectarea conditiilor de exploatare, in limite de umiditate relativa a aerului 50-70 % si temperaturi de 10-30 grade Celsius.
7. Durata medie de utilizare a mobilierului, a scaunelor, a saltelelor, canapelelor si altui mobilier tapitat este de 5 ani.
8. Tasarea poliuretanului, intinderea pielii sau a materialului de acoperire, matuirea sau lustruirea materialelor in timp, in limite normale, ca urmare a uzurii, sunt acceptate. Aceste nu sunt considerate defecte.

 Dreptul de retragere / returnare

 Pentru o mai buna informare va punem la dispozitie si textul integral Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014
 Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
 Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.
 Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi - REK Evolution SRL, Mun. Oltenita, B-dul 22 Decembrie, nr. 1 N / email: reclamatii @ e-monalisa.ro - cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie.
 Atentie, produsele returnate fara confirmare prealabila vor fi refuzate la receptie.
 Produsele care nu se află in stocul magazinului și se comandă/execută la comanda fermă și preferențială a clientului nu pot fi returnate sau refuzate.
 Produsele sau reperele care au fost montate nu pot fi returnate sau inlocuite, procesul de montaj/asamblare implică operațiuni ireversibile de amestecare/cuplare/incleiere etc. a materialelor.
 Contravaloarea serviciilor de transport, manipulare, asamblare odata finalizată, nu poate fi returnată.
 Va rugam sa va asigurati asupra diferentelor de nuante de culoare chiar si prin vizita in expozitia e-monalisa, inainte de achitarea avansului. Produsele nu pot fi refuzate pe motiv de diferente de nuante de culoare deoarece fiecare monitor/display are propriile caracteristici de culoare. De la monitor la monitor este iminenta aparitia diferentelor de nuante de culoare. In situatia in care se urmareste o anumita nuanta de culoare, aceasta trebuie mentionata atat la "Observatii comanda" sau in email de comanda cat si in factura proforma de achitare avans, sub forma de codificare RAL.
 Din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă nu pot fi returnate saltelele sau așternuturile, toppere ori perne etc.
 Va rugam sa acordati maxima atentie modului de ambalare/manipulare/transport, receptia unui produs cu urme vizibile de deteriorare poate fi refuzata.
 In cazul in care vom receptiona un produs cu defecte clare de manipulare, lovituri, umiditate etc aceasta poate creste semnificativ valoarea diminuata.   

Informatii detaliate gasiti aici  Politica de retur

 Sunt strict interzise:

- dezambalarea folosind obiecte taioase sau dure, taierea sau zgarierea materialelor, frecarea de alte suprafete sau cu substante(solutii de curatare)abrazive, folosirea sau pastrarea produselor in medii umede sau la temperaturi sub 0 grade C precum si in medii cu variatii mari de temperatura, folosirea saltelelor pe somiere improprii/defecte, asezarea produsului langa surse de caldura(distanta minima este de 1,5 m), folosirea produselor de curatare care contin acizi, petrol, gaz, detergenti, solventi chimici sau alcool(orice solutie trebuie incercata intai pe o suprafata mica ascunsa)
- impingerea mobilierului(mobilierul demontabil trebuie demontat);
- roluirea, indoirea sau curbarea saltelelor la transport si manipulare;
- folosirea mobilierului in alt scop decat cel pentru care a fost proiectat.;
- montarea / asamblarea componentelor depistate cu defecte in momentul dezambalarii.

 Livrarea marfii

 CLIENTUL are obligatia ca la receptia marfii prin curier sau prin soferii nostri sa verifice integritatea coletelor.
 Nu se accepta reclamatii ulterioare in situatia in care coletele au fost receptionare fara mentiuni pe documentul de transport al curierului(AWB, etc)
 Puteti nota pe AWB orice mentiune, colet ud / colet lovit / colet deteriorat / colet stramb / colet trantit / colet cu urme de pantofi… absolut orice va sugereaza modul in care arata coletul. 
 Este obligatorie desfacerea cel putin a coletelor ce contin sticla/oglinda si/sau marcate cu insemnele “FRAGIL” “FRAGILE”.
 Nu se accepta reclamatii ulterioare privind componente sau repere din sticla ori marcate cu insemne fragil.
 In cazul constatarii de deficiente (deteriorari ale obiectelor, zgarieturi, produse gresit livrate, etc) CLIENTUL va consemna pe tipizatul CURIERULUI deficientele constatate.
 Coletele deteriorate vor fi deschise imediat si verificate.
 Reclamatiile privind receptia coletelor deteriorate vor fi trimise imediat la adresa reclamatii@e-monalisa.ro.
 Reclamatiile vor fi insotite de fotografia AWB pe care s-a mentionat "COLET DETERIORAT”, de fotografii detaliate ale zonelor deteriorate dar si minim o poza de ansamblu.
 Reclamatiile incomplete sau/si netransmise la primirea produsului nu vor fi luate in considerare, practic nu vor putea fi procesate. 
 Simpla semnare, fara obiectii a bonului de livrare al CURIERULUI duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei reclamatii din partea CLIENTULUI privind eventuale deficiente !
 In cazul ridicarii marfii direct de la depozitul nostru, CLIENTULUI ii revine obligatia de a verifica marfa si de a consemna printr-un Proces Verbal eventuala acceptare cu obiectii a produselor.
 Semnatura de primire pe Factura Fiscala de catre CLIENT implica acceptarea marfii si confirmarea verificarii integritatii acesteia de catre CLIENT.
 Indiferent de tipul livrarii, prin curier sau prin masinile proprii, toata marfa transportata este asigurata si garantata pana la adresa solicitata (acest lucru inseamna la cea mai apropiata strada de intrarea in bloc sau in curte, dupa caz).
 In cazul in care pentru patrunderea in anumite zone cu regim special se percep taxe de catre autoritati/terti aceste taxe cad in sarcina cumparatorului.
 Din punctele de sosire specificate mai sus, datorita volumului si greutatii produselor, curierii sau soferii nostri vor supraveghea doar descarcarea marfii din masina. Va rugam sa va asigurati ca aveti personalul necesar pentru preluarea si transportul acesteia de la masina de livrare pana in locuinta!

 VA MULTUMIM PENTRU ALEGEREA FACUTA
 ECHIPA MONALISA

Atentie:
Site-ul e-monalisa.ro este un site de prezentare si nu de vanzare in timp real.
Nicio comanda nu produce obligatii niciuneia dintre parti pana la confirmarea de catre un operator si implicit de catre client.
Datorita dimensiunilor variate ale modelelor si multiplelor optiuni de culoare ale produselor prezentate starile ce fac referire la stoc/disponibilitate sunt informative.
Exemplu 1 - un produs este disponibil in variantele: fotoliu, canapea 2 locuri, canapea 3 locuri si masuta de cafea.
Este posibil ca platforma online sa afiseze starea “In stoc/Livrare imediata” datorita faptului ca unul/oricare varianta(sa zicem fotoliul) este in stoc si poate fi livrata imediat.
Exemplu 2 – un produs este disponibil pe mai multe culori sau combinatii de culori. Daca oricare culoare sau combinatie de culoare se afla in stoc, platforma online afiseaza starea “In stoc/Livrare imediata”
 Stocurile se actualizeaza periodic si nu in timp real
 In aceste conditii va rugam sa retineti ca intelesul butonului [Comanda] este acela de a fi contactat in vederea unei eventuale comenzi ferme.

 Conditiile de garantie si instructiuni de folosire sunt parte integranta a Termeni si conditii
Inainte de efectuarea comenzii va rugam sa consultati si politica noastra de clauze comerciale Termeni si Conditii | Clauze Comerciale

 In sectiunea Relatii Clienti veti gasi mai multe informatii utile despre noi, serviciile oferite si conditiile in care ne desfasuram activitatea.

 www.e-monalisa.ro                                                          Un Zambet in Casa Ta

Contact Magazin de Mobila

Mobila OnLine Plata cu Card

Mobila in Rate Card Avantaj

Mobila in Rate Card Star BT

Mobila in Rate Card Alpha Bank

Mobila in Rate Card BRD Finance

Vanzari mobila prin PayU